ژنراتور کامینز

یکی از انواع موتور برق، دیزل ژنراتور است که با سوخت گازوییل کار می‌کند. این نوع از ژنراتور، مزایا و کاربردهای بسیار زیادی دارد. شرکت‌های معتبر و باسابقه‌ای وجود دارند که دیزل ژنراتورهای بسیار با کیفیتی را تولید می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها، شرکت صنایع سنگین کامینز است که سابقه‌ای طولانی در تولید انواع موتورهای دیزلی و دیزل ژنراتور دارد. دیزل ژنراتور Cummins، مزایای زیادی دارد و همیشه می‌توانید هنگام خرید دیزل ژنراتور، محصولات این شرکت را مدنظر قرار دهید. خوشبختانه نمایندگی کامینز در ایران هم وجود دارد و شما می‌توانید دیزل ژنراتور کامینزپاور مورد نیاز خود را با بهره‌مندی از خدمات پس از فروش و گارانتی، خریداری کنید. با ما همراه باشید تا بیشتر با ژنراتور کامینز پاور آشنا شوید.همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه گاورنر دیزل ژنراتور لوول مراجعه کنید.

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور کامینزپاور و به طور کلی دیزل ژنراتور، نوعی از موتور برق است که با موتور دیزلی کار می‌کند. سوخت این دستگاه‌ها، گازوئیل است که نسبت به بنزین، مزایای زیادی دارد. یک موتور برق با سوخت گازوئیل، می‌تواند مدت زمان بیشتری کار کند. هر چند گازوییل نسبت به بنزین گران‌تر است، ولی تهیه موتور برق دیزلی، در طولانی مدت باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها شما خواهد شد. همچنین قابلیت اشتعال گازوئیل از بنزین کمتر است، در نتیجه موتور برق دیزلی نسبت به موتور برق بنزینی، امنیت بیشتری دارد. دیزل ژنراتور Cummins یا سایر برندهای معروف نظیر ولوو، خرابی و استهلاک بسیار کمی دارد. این دستگاه‌ها بسیار قابل اطمینان هستند و می‌توان با خیال راحت در مکان‌های دورافتاده که دسترسی به شبکه برق در آن‌جا فراهم نیست، از آن‌ها استفاده کرد. مزایای موتور برق دیزلی نسبت به موتور برق بنزینی، باعث شده تا بسیاری از افراد برای تأمین برق اضطراری، ژنراتور کامینز پاور یا دیزل‌ ژنراتور سایر برندهای معروف را خریداری کنند. وجود نمایندگی کامینز در ایران، باعث شده تا خرید دیزل ژنراتور کامینزپاور و تهیه قطعات یدکی آن به راحتی انجام شود. 

نحوه عملکرد ژنراتور کامینز پاور 

مبنای عملکرد دیزل ژنراتور Cummins (و تمامی دیزل ژنراتورها)، تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی است. ابتدا مخزن دیزل ژنراتور از سوخت گازوئیل پر می‌شود. سپس این سوخت از طریق سیستم لوله‌کشی و مکش، به سمت موتور دیزل ارسال می‌شود. با رسیدن سوخت، موتور شروع به کار کرده و پیستون‌های موجود در موتور به حرکت در‌می‌آیند. حرکت پیستون‌ها، انرژی مکانیکی را تولید می‌کند. انرژی مکانیکی تولید شده توسط پیستون‌ها، وارد دینام می‌شود. دینام هم این انرژی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. تولید انرژی الکتریکی در دیزل ژنراتور کامینزپاور و در کل در تمامی دیزل ژنراتورها، بر همین اساس انجام می‌شود. کارشناسان ماه نیرو به عنوان نمایندگی کامینز در ایران، بر نحوه عملکرد ژنراتور کامینز پاور تسلط کاملی دارند و می‌توانند بهترین انتخاب ممکن را به شما پیشنهاد دهند. با معرفی و بررسی دیزل ژنراتور دویتس توسط سایت اسلاک همراه ما باشید.

کاربردهای دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور Cummins و سایر برندها، کاربردهای فراوانی دارند. از جمله: تأمین برق مکان‌های دورافتاده که برق در آن‌جا موجود نیست (مانند کلبه‌های جنگلی، معادن و...) تأمین برق منازل در هنگام قطعی برق تأمین برق اضطراری در مکان‌هایی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، کارخانه‌ها و... تأمین برق مناطقی که هنوز شبکه برق به آن‌جا نرسیده، مانند ساختمان‌های در حال ساخت موتور برق‌های دیزلی، انواع مختلفی دارند. دیزل ژنراتور کامینزپاور، کاترپیلار یا سایر برندها، با توان‌های مختلف و در ابعاد گوناگون ساخته می‌شوند. همچنین شما می‌توانید با خرید دیزل ژنراتور سیار، موتور برق را به مکان موردنظر خود انتقال داده و از آن استفاده کنید. شما می‌توانید مشخصات انواع مختلف ژنراتور کامینز پاور را در ماه نیرو که نمایندگی کامینز در ایران است، مشاهده کنید. 

بهترین برندهای سازنده دیزل ژنراتور 

شرکت‌های بزرگ و مشهوری وجود دارند که سال‌هاست در زمینه ساخت موتور دیزل و دیزل ژنراتور فعالیت می‌کنند. شما انتخاب‌های زیادی برای خرید دیزل ژنراتور دارید، از جمله: دیزل ژنراتور کامینزپاور (دیزل ژنراتور Cummins) دیزل ژنراتور ولوو (Volvo) دیزل ژنراتور کاترپیلار (Caterpillar) دیزل ژنراتور پرکینز (Perkins) دیزل ژنراتور لوول (Lovol) دیزل ژنراتور بنز (Benz) دیزل ژنراتور استامفورد (Stamford) خرید دیزل ژنراتور کامینزپاور یا سایر دیزل ژنراتورهای معروف، خیال شما را بابت کیفیت موتور برق، عملکرد آن و خدمات پس از فروش و گارانتی، راحت خواهد کرد. بهتر است دیزل ژنراتور مورد نیاز خود را از فروشندگان معتبری مانند ماه نیرو خریداری کنید که نمایندگی کامینز در ایران هستند و محصولات سایر برندهای معروف نظیر ولوو را هم به فروش می‌رسانند. 

مطلب پیشنهادی: دیزل ژنراتور کارکرده

ژنراتور کامینز پاور

شرکت کامینز، در سال ۱۹۱۹ میلادی تأسیس شده و یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های دنیا در حوزه صنایع سنگین محسوب می‌شود. دیزل ژنراتور Cummins، جزو پرفروش‌ترین محصولات این شرکت است. این شرکت امروزه به عنوان یکی از پیشرو‌ترین شرکت‌ها در حوزه تولید موتور دیزلی و دیزل ژنراتور فعالیت می‌کند. کامینز، محصولات خود را به کشورهای مختلفی صادر می‌کند و ماه نیرو به عنوان نمایندگی کامینز در ایران، فروش ژنراتور کامینز پاور و نصب و خدمات پس از فروش آن را بر عهده دارد. کامینز به طراحی و ساخت انواع موتور درون‌سوز مشغول است و از محصولات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سامانه‌های سوخت‌رسانی انژکتوری سامانه کنترل تجهیزات مرتبط با فیلتراسیون سامانه تولید برق دیزل ژنراتور Cummins ژنراتور کامینز پاور، طبق آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و ساخته شده و قابلیت اطمینان و کیفیت بسیار بالایی دارد. اگرچه کامینز یک شرکت آمریکایی است اما ماه نیرو توانسته فارغ از تحریم‌های آمریکا علیه ایران، نمایندگی کامینز در ایران را بر عهده بگیرد و محصولات باکیفیت این شرکت را با قیمتی مناسب، به فروش برساند. تمامی این محصولات از گارانتی و خدمات پس از فروش، برخوردارند.

نقاط قوت دیزل ژنراتور کامینزپاور 

دیزل ژنراتورهای کامینز قابلیت اطمینان بسیار بالای دارند و برای همین می‌توان از آن‌ها در مراکز حساسی مانند بیمارستان‌ها که دسترسی به برق یک ضرورت محسوب می‌شود، با خیال راحت استفاده کرد. قسمت‌های مکانیکی دیزل ژنراتور Cummins به لطف قطعات باکیفیت به کار رفته در آن و مهندسی دقیق کامینز، عملکرد بسیار خوبی دارند. شما می‌توانید ژنراتور کامینز پاور را از نمایندگی کامینز در ایران خریداری کرده و از مزایایی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، برخوردار شوید. مزایای دیزل ژنراتور کامینزپاور را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد: وجود سیستم مکانیکی و الکتریکی پیشرفته وجود سیستم سوخت‌رسانی بسیار پیشرفته و آلایندگی پایین دیزل ژنراتور Cummins استهلاک پایین و طول عمر بالای ژنراتور کامینز پاور در دسترس بودن قطعات و خدمات پس از فروش گسترده دیزل ژنراتور Cummins راندمان و انعطاف‌پذیری بالای دیزل ژنراتور Cummins تنوع محصولات و امکان انتخاب یک دیزل ژنراتور متناسب با نیازهای هر فرد یا سازمان 


قیمت مناسب ژنراتور کامینز پاور نسبت به کیفیت آن

ارائه دیزل ژنراتورها به همراه کانوپی‌های بسیار باکیفیت (کانوپی همان محفظه یا اتاقک دیزل ژنراتور است که دستگاه را از آسیب‌های محیطی حفظ کرده و به عنوان عایق صدا هم عمل می‌کند) وجود فیلتر هوای خشک در ژنراتور کامینز پاور وجود نشان‌گر مقاومت هوا این ویژگی‌ها باعث شده تا دیزل ژنراتور کامینزپاور از محبوبیت ویژه‌ای در میان افراد و سازمان‌های مختلف برخوردار باشد. به همین علت، ماه نیرو به عنوان نمایندگی کامینز در ایران، اقدام به فروش محصولات این شرکت و ارائه خدمات پس از فروش آن کرده است. موتور برق‌های دیزلی ساخته شده توسط این شرکت، جزو پرفروش‌ترین ژنراتورها در ایران هستند. اسلاک مفتخر است تا تمام اطلاعات مورد نیاز دیزل ژنراتور سیار را در اختیار شما قرار دهد.

خرید دیزل ژنراتور Cummins

هنگام خرید دیزل ژنراتور Cummins یا به طور کلی هر دیزل ژنراتور دیگری، بهتر است نکات زیر را مدنظر قرار دهید تا بهترین محصول را متناسب با نیازهای خود، خریداری کنید. 

توان دیزل ژنراتور کامینزپاور 

دیزل ژنراتور Cummins با توان‌های مختلفی ساخته می‌شود. این که برای تأمین برق یک مجموعه، به چه توانی نیاز دارد را می‌شود محاسبه کرد. روش‌های زیادی در اینترنت و سایت‌های مختلف برای محاسبه توان موردنیاز یک سازمان یا مجموعه ارائه شده است. ولی بهتر است همواره از یک کارشناس خبره برای این کار کمک بگیرید. کارشناسان ماه نیرو به عنوان نمایندگی کامینز در ایران، این آمادگی را دارند تا بهترین دیزل ژنراتور کامینزپاور را برای خرید به شما پیشنهاد بدهند که هم توان و هم قیمت مناسبی را داشته باشد.


ابعاد فیزیکی ژنراتور کامینز پاور و توانایی حمل‌ونقل آن


باید قبل از خرید دیزل ژنراتور، ابعاد مکانی که قرار است دیزل ژنراتور در آن نصب شود را اندازه‌گیری کرده و یک دستگاه متناسب با آن ابعاد را خریداری کنید. همچنین اگر قرار است دیزل ژنراتور شما قابلیت جابه‌جایی داشته باشد، بهتر است یک دیزل ژنراتور سیار با قابلیت نصب بر روی شاسی یا تریلر را خریداری کنید. کارشناسان ماه نیرو به عنوان نمایندگی کامینز در ایران می‌توانند بهترین دیزل ژنراتور سیار یا ثابت کامینز را برای شما انتخاب کرده و آن را نصب و راه‌اندازی کنند. 

قابلیت‌های کنترلی و مدیریتی دیزل ژنراتور کامینزپاور 

قابلیت‌های مدیریتی دیزل ژنراتور را هنگام خرید در نظر بگیرید. توجه به این قابلیت‌ها برای خرید دیزل ژنراتور به منظور استفاده در مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، بسیار مهم است. در چنین مکان‌هایی باید بتوان دیزل ژنراتور را برنامه‌ریزی کرد تا در صورت قطعی برق، ژنراتور به طور خودکار استارت خورده و کار خود را آغاز کند. همچنین وجود سیستم هشداردهنده را نیز بررسی کنید تا در صورت خرابی ژنراتور، بتوانید سریعاً مطلع شده و مشکل را برطرف کنید. 

مطلب پیشنهادی: قیمت ژنراتور برق

میزان مصرف سوخت ژنراتور کامینز پاور

میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتوها در بروشور آن‌ها ذکر شده است. مصرف سوخت دیزل ژنراتوهای مختلف بر اساس توان و ظرفیت باری که دارند، تغییر می‌کند. از آن‌جایی که قرار است سا‌لیان طولانی از دیزل ژنراتور استفاده کنید، حتماً به مصرف سوخت آن در هنگام خرید توجه کنید. خرید یک دیزل ژنراتور با مصرف سوخت کمتر، می‌تواند در طولانی مدت باعث صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌های شما شود. خوشبختانه دیزل ژنراتور Cummins، مصرف سوخت پایینی دارد و شما می‌توانید محصولات این شرکت را از ماه نیرو که نمایندگی کامینز در ایران محسوب می‌شود، به راحتی خریداری کنید.

خرید دیزل ژنراتور از نمایندگی کامینز در ایران و توجه به خدمات پس از فروش و گارانتی 

حتماً دیزل ژنراتور موردنظر خود را از نمایندگی کامینز در ایران (مثل شرکت ماه نیرو) خریداری کنید. خرید دیزل ژنراتور از یک فروشنده معتبر، خیال شما را بابت اصالت دستگاه، خدمات پس از فروش و گارانتی، راحت خواهد کرد. با در نظر گرفتن این نکات، می‌توانید مناسب‌ترین ژنراتور کامینز پاور را خریداری کنید. 

دیزل ژنراتور کامینزپاور را از ماه نیرو که نمایندگی کامینز در ایران است، با بهترین قیمت بخرید 

در این مطلب به معرفی دیزل ژنراتور Cummins و مزایای آن اشاره کردیم. ماه نیرو، یکی از معتبرترین فروشندگان انواع دیزل ژنراتور ثابت و سیار است که بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در صنعت برق کشور را در کارنامه خود دارد. در سایت ماه نیرو می‌توانید مشخصات انواع دیزل ژنراتور کامینزپاور را مشاهده کرده و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. کارشناسان ماه نیرو، در تمامی مراحل انتخاب، خرید، نصب و راه‌اندازی دیزل ژنراتور، همراه شما خواهند بود.